Rekrutacja
Nabór na I stopień Studium (kurs czteroletni)
Przesłuchania kandydatów odbędą się 14 czerwca 2024 roku o godz. 17.00 w siedzibie Diecezjalnego Instytutu Muzyki Kościelnej MUSICUM, Płock ul. abpa A. J. Nowowiejskiego 2 (zabudowania Wyższego Seminarium Duchownego). Drugi termin: 6 września 2024 r., godz. 17.00.
Wymagania na kierunku organy kościelne:
- wykonanie utworu na fortepianie (pianinie), na poziomie odpowiadającym co najmniej opanowaniu „Szkoły na fortepian” A. M. Klechniowskiej lub I części „Abecadła na fortepian” M. Niemiry
- zaśpiewanie fragmentu dowolnej piosenki
- w ramach przesłuchania należy wykonać kilka prostych ćwiczeń sprawdzających słuch muzyczny, pamięć muzyczną i poczucie rytmu zadanych przez komisję
Osoby, które nie uczyły się dotychczas gry na instrumentach klawiszowych zapraszamy na przygotowawczy kurs fortepianowy.
Wymagania na kierunku wokalnym:
- wykonanie fragmentu dowolnej piosenki
- w ramach przesłuchania należy wykonać kilka prostych ćwiczeń sprawdzających słuch muzyczny, pamięć muzyczną i poczucie rytmu zadanych przez komisję
- w przypadku umiejętności gry na dowolnym instrumencie należy także wykonać wybrany przez siebie utwór
Dokumenty:
– wypełnione podanie o przyjęcie do studium
– opinia Księdza Proboszcza
– 2 zdjęcia (3,5 cm x 4,5 cm)
– w przypadku osób niepełnoletnich stosowne oświadczenie rodzica
Dokumenty można pobrać TUTAJ
Nabór na kurs fortepianowy
Na kurs fortepianowy można się zgłaszać zapisując się TUTAJ lub telefonicznie, tel. 602 884 111.
Nie ma potrzeby wcześniejszego przygotowywania dokumentów. Kandydaci lub ich rodzice zostaną poproszeni o wypełnienie stosownego formularza po decyzji o podjęciu nauki.
Kurs fortepianowy ma charakter zajęć indywidualnych, można rozpocząć go w dowolnym momencie roku szkolnego.
Nabór na Kurs Mistrzowski
Zgłoszenia należy przesyłać rejestrując się TUTAJ lub telefonicznie, tel. 602 884 111. Nie przewiduje się przesłuchań, warunkiem przyjęcia na Kurs Mistrzowski jest ukończenie Studium Organistowskiego w dowolnej diecezji lub innej szkoły o podobnym charakterze.