REGULAMIN PŁATNOŚCI ELEKTRONICZNEJ ZA UDZIAŁ W SZKOLENIACH ORGANIZOWANYCH PRZEZ DIMK MUSICUM W PŁOCKU
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Za pomocą serwisu tpay umożliwiamy Państwu zapłatę za kursy, szkolenia, warsztaty i rekolekcje, które są organizowane przez Diecezjalny Instytut Muzyki Kościelnej MUSICUM im. ks. Eugeniusza Gruberskiego w Płocku, zwanym dalej: DIMK MUSICUM (Usługodawca).
- Kupującym jest ten, kto dokonuje wpłaty za wybraną przez siebie ofertę na konto bankowe DIMK MUSICUM.
- Zapłata za pomocą serwisu tpay dotyczy szkoleń (w formie kursów, warsztatów, rekolekcji, dni skupienia, itp.), które znajdują się aktualnie w ofercie DIMK MUSICUM. Szczegółowe informacje o programie danego szkolenia, terminie, warunkach uczestnictwa oraz wysokości opłaty są zamieszczone na stronie internetowej musicum.pl nad linkiem umożliwiającym przejście do płatności.
- Korzystanie z płatności tpay za udział w szkoleniach organizowanych przez DIMK MUSICUM jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych zapewniających współpracę z systemem teleinformatycznym, z którego korzysta Usługodawca:
a.komputer (lub inne urządzenie mobilne) z dostępem do sieci Internet, wyposażony w przeglądarkę internetową (np. Internet Explorer w wersji 11 i wyższej, Mozilla Firefox w wersji 20 i wyższej, Chrome w wersji 40 i wyższej, Safari w wersji 8 i wyższej);
b. włączoną w przeglądarce internetowej obsługę JavaScript oraz zapis plików cookies;
c. aktywny adres e-mail.
II. PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY
- W celu zawarcia Umowy za pośrednictwem: https://musicum.pl/ należy wejść na wymienioną stronę internetową, dokonać wyboru odpowiedniego szkolenia i nacisnąć przycisk „Dodaj do koszyka”. Można zapisać się na więcej niż jedno szkolenie. Po umieszczeniu wszystkich wybranych szkoleń w koszyku należy wcisnąć przycisk „Przejdź do kasy”.
- W celu wysłania zamówienia konieczne jest podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe, dokonanie akceptacji treści Regulaminu serwisu Tpay i polityki prywatności serwisu Tpay oraz Regulaminu płatności elektronicznej za szkolenia organizowane przez DIMK MUSICUM, a także zapoznanie się z wymienionymi powyżej informacjami. Po wyborze metody płatności należy nacisnąć przycisk „Kupuję i płacę”. Naciśnięcie przycisku „Kupuje i płacę” jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, niezbędnych do realizacji zamówienia zgodnie z Polityką prywatności (RODO) DIMK MUSICUM .
- W trakcie składania zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Kupuję i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji (w zakresie wyboru szkolenia oraz wprowadzonych danych). W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
- Wysłanie przez Klienta zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z DIMK MUSICUM w Płocku umowy, zgodnie z treścią Regulaminu płatności elektronicznej za szkolenia organizowane przez DIMK MUSICUM.
- Po weryfikacji Klient otrzymuje wiadomość e-mail, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia. Otrzymanie tego maila traktuje się jako zawarcie Umowy.
III. PŁATNOŚCI ZA POŚREDNICTWEM SERWISU TPAY
- Jeśli została wybrana metoda zapłaty w postaci płatności za pośrednictwem serwisu tpay, po kliknięciu w przycisk zamówienia z obowiązkiem zapłaty „Kupuję i płacę” nastąpi przekierowanie na stronę transakcyjną serwisu tpay celem dokonania płatności za wybrane szkolenie. Po dokonaniu płatności, nastąpi zwrotne przekierowanie na stronę DIMK MUSICUM z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
- Należy podać prawdziwe dane osobowe; Klient, który deklaruje udział w szkoleniu i pokrywa koszt uczestnictwa, ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
- Klient, który uiścił opłatę za pomocą tpay oświadcza, że dopełniono wobec niego obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych, który znajduje się na stronie musicum.pl w zakładce Polityka prywatności (RODO).
IV. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny.
- W celu odstąpienia od zawartej Umowy Klient, który nie będzie uczestniczyć w szkoleniu, we wcześniej zarezerwowanym i opłaconym terminie, ma obowiązek poinformować o zaistniałej sytuacji Sekretariat DIMK MUSICUM do czterech dni przed rozpoczęciem danego szkolenia. Wówczas Klient zostanie skreślony z listy uczestników danego szkolenia. Gdy zaistnieje powyższa sytuacja, kwota, która została wpłacona na rachunek bankowy DIMK MUSICUM zostanie zwrócona i przelana na rachunek bankowy Kupującego, z którego przelał on środki na konto bankowe DIMK MUSICUM.
- Zwrot wcześniej wpłaconych środków pieniężnych za pośrednictwem serwisu tpay, nastąpi w terminie do 14 dni od momentu zgłoszenia nieobecności i odnotowania tego faktu przez Sekretariat DIMK MUSICUM.
- Wpłacone pieniądze, nie zostaną zwrócone, jeśli w terminie do czterech dni przed rozpoczęciem zarezerwowanego i opłaconego spotkania nie zostanie poinformowany o tym Sekretariat DIMK MUSICUM. Pieniądze nie zostaną zwrócone także wówczas, gdy Klient, nie będzie obecny na zarezerwowanym i opłaconym szkoleniu.
- W sytuacji, gdy Klient chce odwołać pierwotnie wybrany i opłacony za pośrednictwem tpay termin szkolenia, postępując zgodnie z treścią zawartą w IV.2. niniejszego regulaminu i będzie chciał uczestniczyć w szkoleniu w innym terminie, jest zobowiązany skontaktować się drogą telefoniczną lub mailową z Sekretariatem DIMK MUSICUM do czterech dni przed rozpoczęciem zarezerwowanego szkolenia. Sekretariat dokona wówczas rejestracji danego Klienta na nowy, dostępny termin o czym następnie Klient zostanie poinformowany. Wpłacone wcześniej pieniądze będą stanowiły zapłatę za udział w wybranym terminie. W przeciwnym razie wpłacone środki nie zostaną zwrócone.
V. PROCEDURA REKLAMACJI
- Reklamacje należy składać na adres mailowy DIMK MUSICUM: sekretariat@musicum.pl.
- Składając reklamację należy załączyć elektroniczne pismo o powodzie reklamacji.
- Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia złożenia reklamacji w formie elektronicznej.
- Klient traci uprawnienia do reklamacji jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności szkolenia z umową nie zawiadomi Sekretariatu DIMK o tym fakcie oraz w sytuacji wysłania do niego certyfikatu udziału w szkoleniu.